Tänk nästan 12 månader har gått...

Sedan jag var en åttaklassare med lugg som ständigt bar glasögon

Jag har länge saknat att jag inte har några äldre bilder i min MacBook så idag då pappas dator hakade upp sig igår så fixade han något med min andra dator och då passade även jag på att föra över bilder från den datorn till min. Kan säga att det har varit lite tomt i bloggen de senaste dagarna, men jag har haft en del i skolan och hemma. I fredags SO-prov, sen på kvällen träffade jag pappa på sjukhuset, lördagen var jag med mamma och min syster i Sickla och köpte/tittade på kläder och på kvällen/natten var jag och Carro med hennes två kompisar Marika och Linus hemma hos oss och tittade på skräckfilm. På söndagen så åkte vi till pappa igen eftersom det var Fars dag och på kvällen så pluggade jag musik. Det skrev jag nog i bloggen.

I måndags var jag som sagt i skolan igen efter helgen, Vittragymnasiet i Sickla och på simning med Emma, allt det kan du läsa HÄR, tisdags var jag i skolan igen och jag hade spanska som gick väldigt bra även om jag började plugga samma morgon, jag sov även 10 timmar vilket var jätteskönt. Igår så gick skolan bra, jag har matte där jag inte jobbade så jättemycket men det var lite svårt, och på eftermiddagen så kom Circonova till skolan och vi såg på en teater som heter Tänk om. Efter skolan så åkte jag och simmade, hann även med bussen innan så då kom jag dit halv istället för kvart it. Idag rättade jag mitt test i nationella prov för svenska, skickade manus till min svensklärare och på eftermiddagen hade jag först spanska som gick väldigt bra, jag kunde svara på nästan allting och så hade jag Luciaträning vilket gjorde att jag missade massor av bild-tid som jag får skylla mig själv på. Ska även kanske sjunga solo på en låt.


Kommentarer

Innan ni kommenterar:
För att underlätta vem det är ni ska skriva till så kommentera: Emma eller Matilda.
Läs inlägget noga!

Vår mejl är: [email protected]
Foto:
Det är vi som fotograferar alla bilderna! Sträng copyright (Matildas bilder finns på hennes andra blogg också!)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0