Detaljer är fantastiska, men de kan bli för mycket av det goda

Bländartid: F/5.6
Kamera: Nikon D60
Objektiv: Sigma 70-300mm (200-300mm macro)
Fotografering och redigering: Matilda Sigemo!

Bild från förra helgen gissar jag, jag kommer att blogga lite smått här igen. Emma har tagit hand om er verkar det som och även om bloggen är relativt ny så har några hittat hit. Min pappa har opererats och kom hem idag från sjukhuset, han har haft diskbråck sedan juni månad. Idag har jag även fått information om Vittragymnasiet i Sickla, jag går på Vittra i Saltsjö-Boo grundskola så därför slutade vi runt två där och jag hade simning med Emma kl.16 så jag åkte dit och satt och pluggade tills mitt batteri på datorn nästan tog slut. Har jätteont i huvudet nu och även om jag borde plugga spanska till imorgon så orkar jag inte det. Har en översättning och sen så har jag en del frågor till onsdag, men det är musik.

Kan nog gissa orsaken till mitt huvudvärk och det är för jag har flätor, mitt huvud skyddas inte likamycket då och efter simningen så var mitt hår blött ju och då blev det kallt. Men nu ska jag nog ta ut mina linser och se om jah kanske somnar innan min syster kommer hem.

Kommentarer

Innan ni kommenterar:
För att underlätta vem det är ni ska skriva till så kommentera: Emma eller Matilda.
Läs inlägget noga!

Vår mejl är: [email protected]
Foto:
Det är vi som fotograferar alla bilderna! Sträng copyright (Matildas bilder finns på hennes andra blogg också!)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0