Varför, varför, varför??! :(

Fotograferad i September ute i skogen av mamma eller min syster
Bländartid: F/4.2
Kamera: Nikon D60
Objektiv: Nikkor 18-105mm
Foto: Maja/Carro Sigemo

Photoshop vill inte sammarbeta med mig, jag kan inte göra något collage och jag har inte heller gjort det som jag sa göra idag. Hade till och med gjort en planering igår men sen satt jag och pratade med Astrid igår kväll och var jätteglad och kunde inte sluta tänka på en person som gjorde att jag inte heller kunde somna. Jag ansträngde mig för att fotografera bilder till ett monotage men så dumt nog blir det olika ljus på bilderna. Vilket gör att det blir jättesvårt med att klippa till och jag envisades med att zooma in på en bild. Vilket förstörde för de andra bilderna... Nej, nu ska jag sluta skriva. Känner verkligen att jag behöver prata med en person men inte är han inne...

Kommentarer

Innan ni kommenterar:
För att underlätta vem det är ni ska skriva till så kommentera: Emma eller Matilda.
Läs inlägget noga!

Vår mejl är: [email protected]
Foto:
Det är vi som fotograferar alla bilderna! Sträng copyright (Matildas bilder finns på hennes andra blogg också!)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0