Allting kan bli långtråkigt när man hållit på ett tag

Gud vad man blir irriterad på att städa, men oj jag kan fotografera innan så blir det mycket roligare när man häller ut tvättkorgen i den andra tvättkorgen

Nej, jag har inte städat idag utan istället har jag gjort en musikläxa som jag även skickat in till min lärare. Gillar du musik? Men innan det så först såg jag lite på något som heter Molnen över Hellesta en film som var svartvit och de pratade så där roligt som man gjorde förut. Sen såg jag klart på OTH (One three hill), Bones, lite på 90210 och sen på något som jag tror heter Buffy the vampire slayer. Efter det så gick jag till min säng där jag även sitter nu och pluggade musik. Nu tror jag även att jag ska börja på min hemtenta i geografi och naturresurser. Är faktiskt intressant, även om det var lite roligare att lyssna på någon helt ny, som igår. Fick lyssna på en kille som om jag nu har rätt heter Andreas Pettersson som jobbar på Vittragymnasiet i Sickla. Även om han bara pratade om skolan och hur de arbetar.

Kommentarer

Innan ni kommenterar:
För att underlätta vem det är ni ska skriva till så kommentera: Emma eller Matilda.
Läs inlägget noga!

Vår mejl är: [email protected]
Foto:
Det är vi som fotograferar alla bilderna! Sträng copyright (Matildas bilder finns på hennes andra blogg också!)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0