The simpson VS Twilight, Eclipse, New Moon, Breaking Dawn?


Bild från Gran Canaria på sportlovet, älskar dessa figurer som människor gör av sanden och sedan skriver de Tack, Gracias, Tak, Thank you osv på massor av olika språk på en filt och så lägger man pengar där.

Hade tyvärr ingen bild på någon av Twilight filmerna men helt klart så vinner Twilight filmerna, haha! Det skulle inte min syster tycka. Jag och Emma vi såg på Breaking Dawn igår och jag älskade den, tror nog att Emma i alla fall gillade den också! :) Vi hade väldigt roligt men jag hade nog varit hemma mycket tidigare om jag inte hade åkt in till Slussen med Emma för att det skulle gå snabbare för henne. Först var det säkert 75% av bussen som skulle in och festa, Emma och jag fick stå i gången. Sen blev det broöppning och vi stod där i kanske 10 minuter och väntade. Sen när vi kom till Slussen så åkte min buss som skulle gå om 7 minuter och den som skulle gå nu hade redan åkt. Emmas buss skulle gå om 12 minuter så jag stod och väntade med henne tills min buss kom, 7 minuter innan avgång. Gick upp och satte mig på den och den åkte direkt efteråt, jag förstår inte riktigt. Förut innan de kom upp skyltar med hur lång tid det tog innan den kom så var de aldrig försena eller förtidiga men nu är de alltid det...

I alla fall, skola imorgon och jag har inte hunnit fotografera någonting i helgen. Eller jag har fotograferat en bild på min pappa när han lekte kryckteater. Krysten och Krister vet inte vem som är vem! Synd bara att man inte kunde filma... :/

Kommentarer

Innan ni kommenterar:
För att underlätta vem det är ni ska skriva till så kommentera: Emma eller Matilda.
Läs inlägget noga!

Vår mejl är: [email protected]
Foto:
Det är vi som fotograferar alla bilderna! Sträng copyright (Matildas bilder finns på hennes andra blogg också!)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0