The mone!

Bländartal: F/5.6
Kamera: Nikon D60
Objektiv: Nikkor 18-105mm
Foto och redigering: Matilda Sigemo

I måndags när jag kom hem från simträningen så var det kolsvart utomhus och jag hade ju med mig kameran eftersom jag varit med Emma. Jag fotograferade den här då, och jag kan säga. Det var inte lätt, för jag behövde gå på toaletten, jag behövde stå framför min grannes bil och jag behövde fotografera manuellt. Synd bara att jag inte orkade byta objektiv i farten för då hade det blivit mer inzoomat och man såg månen tydligare. Men nu ska jag äta lunch, packa simkläder för idag ska jag simma och sen ska jag innan gå ut och fotografera lite. Hoppas jag hinner, jag hade tänkt gå och titta på Åhléns efter ett läppstift.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

vad händer sen?:D kram

2011-11-02 @ 14:37:53
URL: http://eemma.se

Innan ni kommenterar:
För att underlätta vem det är ni ska skriva till så kommentera: Emma eller Matilda.
Läs inlägget noga!

Vår mejl är: [email protected]
Foto:
Det är vi som fotograferar alla bilderna! Sträng copyright (Matildas bilder finns på hennes andra blogg också!)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0