Megaallergi och hästrädsla i stallet





Igår tillbringade jag större delen av dagen i stallet.
Min fina Sandra skulle tävla i dressyr så jag hängde med för att fota och kika lite. Det var riktigt roligt faktiskt trots att jag både är megaallergisk och livrädd för hästar! Ida som både höll mig sällskap och svarade på min dumma frågor (men nu har även jag lärt mig skillnaden på trav, skritt och galopp!) fick gång på gång försäkra mig om att hästarna inte skulle äta upp mig...

Däremot var ljuset inne i ridhuset typ obefintligt så det blev mest bilder från inridningen eller vad det nu kallas som hölls utomhus. :)


/Emma

Kommentarer

Innan ni kommenterar:
För att underlätta vem det är ni ska skriva till så kommentera: Emma eller Matilda.
Läs inlägget noga!

Vår mejl är: [email protected]
Foto:
Det är vi som fotograferar alla bilderna! Sträng copyright (Matildas bilder finns på hennes andra blogg också!)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0