Ligga lågt ett tag!


Bländartid: F/5.6
Kamera: Nikon D60
Objektiv: Nikkor 18-105mm
Foto: Dagmara Rajewska Redigering: Matilda Sigemo

Tänkte berätta att jag kommer ligga lågt ett tag, inte för att jag inte vill blogga. Utan det är för att Emma ska kunna fotografera. Vilket hon ska göra imorgon, tycker att det är jätteroligt att hon börjat igen! :) Anledningen att jag inte kommer blogga är för att jag har en del saker att ta del i. Städa, hjälpa familjen med olika saker, det finns en del saker nästa vecka som kommer hända vilket gör att jag inte kommer kunna ut och fotografera. Imorgon ska jag och mamma på födelsedagsfest, hennes kompis fru fyller 40 och deras dotter 22 år och jag är halvt chafför. Mamma behöver hjälp att hitta och även om jag inte vet så kan jag ställa in GPS:en.

Det ligger två inlägg som väntar på att publiceras och om jag känner att jag vill publicera dem under tiden jag är borta så kommer de upp. Så nu får ni vara snälla mot Emma! Haha! :) Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Dagens blogg är avlutad, skriv vilken färg skorna har och anmäl dig igen :D länk:



http://eemma.se/2011/november/vinnaren-dagens-blogg-vilken-farg-har-skor.html#comment

2011-11-04 @ 18:49:10
URL: http://eemma.se
Postat av: EMMAS!

vad görs?:D kram

2011-11-04 @ 19:38:59
URL: http://eemma.se

Innan ni kommenterar:
För att underlätta vem det är ni ska skriva till så kommentera: Emma eller Matilda.
Läs inlägget noga!

Vår mejl är: [email protected]
Foto:
Det är vi som fotograferar alla bilderna! Sträng copyright (Matildas bilder finns på hennes andra blogg också!)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0