Jättehärliga vibbar, blir dåliga vibbar om man inte tänker sig för...

Gud vad jag inte känner mig glad, även om mina naglar gör det för jag har favoritfärgen orange från IsaDora på naglarna. Det visste ni inte, att min favoritfärg är orange. Nej, det är inte många som vet det, jag älskade orange när jag var liten och kunde gå runt i enbart det, men sen fick jag mjukiskläder med en seriefigur som hette Molly Mus på som jag älskade när jag var liten. Jag hade på mig dem där kläderna en dag, tror jag precis börjat på Regnbågens förskola (samma hus som skolan jag går i, nu är hela en stor skola) och jag blev retad av två stora killar. De tyckte att Molly Mus var töntig och jag hade töntiga orangea kläder.

I alla fall, jag såg inte på film igår. Har för mig att jag skrev att jag skulle det, men nu ska jag göra det. Det blir filmen Red Riding Hood. Har sett den en gång tidigare, men nu har jag den på DVD. Har du sett den?

Jag har även en Marabou Sensation Caramel Crisp som min syster köpte igår till mig innan hon åkte någonstans utanför Uppsala. Egentligen tycker inte jag att det tillhör Uppsala, för lika långt som det är mellan Stockholm-Uppsala är det mellan Uppsala-och det där stället.

Det har hänt en sak, och jag känner att jag vill inte prata om det. Heller rättare sagt, jag säger det inte öppet på bloggen.

UPDATE: Ingen film...

Kommentarer

Innan ni kommenterar:
För att underlätta vem det är ni ska skriva till så kommentera: Emma eller Matilda.
Läs inlägget noga!

Vår mejl är: [email protected]
Foto:
Det är vi som fotograferar alla bilderna! Sträng copyright (Matildas bilder finns på hennes andra blogg också!)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0