En kort jämförelse!

Bild är från i augusti då jag träffade min kompis Pia en varm fredagseftermiddag!

Jag är tjejen som går och lägger mig lite senare än Emma, även om vi båda gillar att sova så gör hon det hellre på kvällen. Tycker det är lite roligt! :D I alla fall, tänkte berätta att igår så åkte jag den lååånga bussturen ut till Emma. Tror jag åkte ungefär 40-50 minuter inräknat bussbyte som jag fick gå ca 100 meter till. Emma skrev det här i sin lilla presentation och imorgon kommer jag att visa lite bilder från skogspromenaden där jag fick väldigt ont i min tå, har ett irriterande problem.

Kommentarer

Innan ni kommenterar:
För att underlätta vem det är ni ska skriva till så kommentera: Emma eller Matilda.
Läs inlägget noga!

Vår mejl är: [email protected]
Foto:
Det är vi som fotograferar alla bilderna! Sträng copyright (Matildas bilder finns på hennes andra blogg också!)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0