Tre bilder med minnen och världshistoria

Tre speciella bilder från San Agustin, en liten kyrka i Sankta Lúcia (ja, det sägs att Sanka Lucia kom härifrån) och en från en nationalpark Norr om Las Palmaz.

Jag var på Gran Canaria under sportlovet, den första bilden är fotograferad i en gång när man gick från poolen till hotellbyggnaden som vi bodde i. Den andra är från en nationalpark där det växte bananer. Jag fattade inte förens efteråt när jag sett flera bilder på min systers kamera att bananerna växte upp och ner, och den sista bilden är från kyrkan, vi gick inte in i den för turisterna behövde betala 100 kronor men det fanns mycket att fotografera runt om istället. Vill ni att jag ska lägga upp några fler bilder? Vad tycker ni om dessa?

Kommentarer

Innan ni kommenterar:
För att underlätta vem det är ni ska skriva till så kommentera: Emma eller Matilda.
Läs inlägget noga!

Vår mejl är: [email protected]
Foto:
Det är vi som fotograferar alla bilderna! Sträng copyright (Matildas bilder finns på hennes andra blogg också!)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0