En känsla jag inte vet vad jag ska göra med

Bländartid: F/5.6 sek
Kamera: Nikon D60
Objektiv: Nikkor 18-105 mm

Det känns som om du svek mig när jag fick reda, en vänskap som jag började tveka på. Kan jag säga den där saken till dig nu? Kan jag lite på dig? Varför började du? När jag frågade så bara skrattade du som om alla i klassen gjorde det också. Men jag vet att halva klassen inte gör det, eller innan så var både du och din kompis i delen som jag trodde inte höll på. Men nu har jag börjat tveka, hur många är det?

Kommentarer

Innan ni kommenterar:
För att underlätta vem det är ni ska skriva till så kommentera: Emma eller Matilda.
Läs inlägget noga!

Vår mejl är: [email protected]
Foto:
Det är vi som fotograferar alla bilderna! Sträng copyright (Matildas bilder finns på hennes andra blogg också!)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0