Emma & Jag...

Vi går i nian och snart får vi julbetyget som vi ska söka in på vårt premiella (?) gymnasieval med, vi kommer inte att kunna blogga mycket nu innan jul och jag har även en del andra saker som jag har bokade, Lucia, kiropraktorn, hinna köpa julkappar, göra en julklapp till *** och jag vill även hinna fotografera. Skönt att jag är ledig imorgon, ska sova ut och sen sätta igång och plugga järnet och städa mitt rum. Sara I kommer kanske hit på söndag och då måste det vara städat, vi kanske får en innerboende efter jul. :)

Kommentarer

Innan ni kommenterar:
För att underlätta vem det är ni ska skriva till så kommentera: Emma eller Matilda.
Läs inlägget noga!

Vår mejl är: [email protected]
Foto:
Det är vi som fotograferar alla bilderna! Sträng copyright (Matildas bilder finns på hennes andra blogg också!)
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0